Študijný program

28. 9.

Úvod do digitálneho marketingu

  • Uvedenie do problematiky, základná terminológia
  • Veľkosť reklamného trhu, hráči na trhu, typy agentúr, situácia na Slovensku aj v zahraničí, typy klientov, práca in-house
  • Performance vs. Branding, Stratégia vs. Techniky
  • Mediálne plánovanie, vysvetlenie princípu a rola programatického nákupu
  • Offline vs. online reklama? Alebo offline v spolupráci s online? Porovnanie nákupu / merania / funkcie

Úvod do digitálneho marketingu

Ondřej Sláma

Ondřej skúsenosti v online marketingu zbieral od roku 2006 na strane médií, ako freelancer, zamestnanec online reklamnej agentúry vo Velkej Británii a ako zakladateľ vlastnej agentúry INBORN. Aktuálne sa v agentúre Adexpres na pozícii Research & Develpoment Director stará o experimenty a testovanie nových technológií, vzdelávacie programy, digitálne prípadové štúdie, internú Wikipédiu a strategické konzultácie najmä v oblasti digitálnej videoreklamy. Marketing a masmediálnu komunikáciu študoval na vysokej škole a zároveň dnes školí druhých mimo Digisemester, napríklad v iných agentúrach ako Google Partners certifikovaný trenér so zameraním na videoreklamu.

5. 10.

Internetové vyhľadávače a technické SEO, linkbuilding, porovnávače tovaru a dalšie katalógy

  • Vysvetlenie role vyhľadávačov a ich využitie marketérmi (platená reklama a organic)
  • Rychlý výklad histórie Googlu a Seznamu a implikácie pre dnešný marketing vo vyhľadávačoch
  • Technické SEO (crawling, indexacia, on page faktory)
  • Vysvetlenie práce SEO a meranie dopadu aktivít
  • Ďalšie vyhľadávače, porovnávače a katalógy a ich využitie

Internetové vyhľadávače a technické SEO, linkbuilding, porovnávače tovaru a dalšie katalógy

Filip Podstavec

Filip je (nie len) v Čechách jednotka v linkbuildingu. Geek zaoberajúci sa hlbokými detailami a programovaním, ktorý neustále hľadá nové možnosti a funkcie online nástrojov. A keď ich nenájde, vyvíja si vlastné. Napríklad Marketing Miner.

Internetové vyhľadávače a technické SEO, linkbuilding, porovnávače tovaru a dalšie katalógy

Milan Cidilo

Milan začínal s online marketingom v roku 2012 pri budovaní vlastného e-shopu s audiom. Vďaka tomu získal prácu v agentúre, kde začala cesta od PPCčkara cez Online marketingového špecialistu až k stratégovi. Skúsenosti zúročil a založil pred 3 rokmi spoločnosť 6clickz. Snažíme sa venovať každému produktu/službe do detailov, aby sme poskytli vždy to najlepšie riešenie.

12. 10.

PPC reklama ve vyhledávání (Google Adwords, Seznam Sklik)

  • Založenie účtu, návrh štruktúry účtu, správa a priebežná optimalizácia search kampaní
  • Produktové reklamy pre e-commerce
  • Rozdiely v PPCčkách a ich správe v Google, Seznam.cz a Bingu
  • Business spojený s PPC reklamou
PPC reklama ve vyhledávání (Google Adwords, Seznam Sklik)

Karel Rujzl

Karel žije internetovým marketingom. Ako špičkový expert na PPC sa špecializuje na správu kampaní veľkých a stredných internetových obchodov. Rád pracuje napríklad s Google Tag Managerom a Facebook Ads.

PPC reklama ve vyhledávání (Google Adwords, Seznam Sklik)

Daniel Múdry

Daniel začínal s performance marketingom ako PPC špecialista a na PPC kampane nedá dopustiť dodnes. Počas štúdia sa zameriaval aj na prípravu ATL kampaní, čo mu pomohlo získať ucelený pohľad na komunikačnú stratégiu. Od roku 2017 pôsobí v agentúre 6clickz, kde sa okrem PPC kampaní zameriava na prípravu komplexných marketingových stratégií najmä pre klientov s chuťou expandovať.

19. 10.

Display reklama, RTB, remarketing - Technologie Seznam.cz, Google, AdForm, Facebook

  • Návrh scenárov, správa a optimalizácia remarketingových kampaní
  • Rôzne možnosti nákupu display reklamy a ich špecifiká
  • Display a remarketing v Google Adwords + nákup reklamy na Youtube
  • Správa a strategia reklamy na Facebooku a Instagrame
  • Ad blocking, adfraud, brand safety a ďalšie limitácie a prekážky
  • Ako vyzerá nákup reklamy u veľkého inzerenta ako je Samsung

Display reklama, RTB, remarketing - Technologie Seznam.cz, Google, AdForm, Facebook

Milan Cidilo

Milan začínal s online marketingom v roku 2012 pri budovaní vlastného e-shopu s audiom. Vďaka tomu získal prácu v agentúre, kde začala cesta od PPCčkara cez Online marketingového špecialistu až k stratégovi. Skúsenosti zúročil a založil pred 3 rokmi spoločnosť 6clickz. Snažíme sa venovať každému produktu/službe do detailov, aby sme poskytli vždy to najlepšie riešenie.

Display reklama, RTB, remarketing - Technologie Seznam.cz, Google, AdForm, Facebook

Viktória Kajanovičová

Viktória pracuje ako PPC špecialistka v Basta digital od roku 2017. Sústreďuje sa najmä na display a video kampane od stratégie, cez optimalizáciu až po vyhodnocovanie, a to aj vo vysoko konkurenčných segmentoch pre klientov ako Volvo či Sedita. Keďže vyštudovala na Fakulte matematiky, fyziky a informatiky, nechýba jej analytické myslenie. Preto sa pri kampaniach, zameraných na povedomie o značke, nezaoberá len jeho šírením a peknou kreatívou, ale usiluje sa o dosahovanie čo najvyššieho možného výkonu.

26. 10.

Sociálne siete - komunikácia a prepojenie s reklamou, práca s influencermi

  • Facebook, Twitter, Instagram z pohľadu komunikácie i platených kampaní
  • Má zmysel dnes robiť Facebook bez rozpočtu na reklamy?
  • Aký je stav odvetvia influencer marketingu? Aké sú trendy?
  • Akú rolu hraje Instagram v e-shope Queens.cz a akým spôsobom tvoria obsah?
  • Ako funguje marketing na TikToku?
  • Meranie dopadu sociálnych sietí na marketing a business

Sociálne siete - komunikácia a prepojenie s reklamou, práca s influencermi

Paula Pastirčáková

Paula pracuje vo firme GymBeam na pozícii “Influencer coordinator / PR manager” a má bohaté skúsenosti s prácou s influencermi z trhov strednej a východnej Európy. V minulosti pracovala v PR agentúre so zameraním na korporátnu komunikáciu, produktové PR a CSR projekty klientov v oblasti FMCG. Ku kariére komunikačnej špecialistky sa dostala vďaka stáži v Informačnej kancelárii Európskeho parlamentu a práci v neziskovej organizácii.

2. 11.

Náplň tejto soboty bude ešte upresnená

9. 11.

Webová analytika & Data v digitálnom marketingu

  • Úvod do Google Analytics
  • Problematika atribučného modelovania
  • Využitie dát v digitálnom marketingu
  • Využitie dát pre decision making v businesse

Webová analytika & Data v digitálnom marketingu

Jan Tichý

Jan sa už mnoho rokov zaoberá poradenstvom v oblasti webovej analytiky a Google Analytics. Pýši sa titulom oficiálny Google Partners Certified Trainer, jeho školeními o GA prešli stovky ľudí. A taktiež vedie Medio Interactive, vo voľnom čase hraje v kapele.

Webová analytika & Data v digitálnom marketingu

Ivana Kronďáková

V agenture H1.cz ako Client Unit Leader mala na starosti rozvíjanie kľúčových klientov a tiež nábor, vzdelávanie a vedenie časti accountského tímu. Podieľala sa na príprave nového vzdelávacieho systému pre celú H1 a tiež preškolila stovky českých marketérov behom verejných školení on-line marketingu a školení na mieru (Czechitas, ČMSS, Wunderman, Creative Academy a ďalšie).

Webová analytika & Data v digitálnom marketingu

Milan Merglevský

Milan ako špecialista niekoľko rokov spravoval väčšinu online marketingových kanálov a investičné portfólia na finančných trhoch. Svojím klientom najčastejšie pomáha s modelovaním marketingových a technologických investícií. S Marekom Kobulským založil Ecommerce-academy.cz, ktorého cieľom je priblíženie datového riadenia investícií nie iba do marketingu odbornej verejnosti, mimo iné vďaka jednoduchým analytickým aplikáciam, ktoré spoločne vytvárajú a ponúkajú zadarmo.

16. 11.

Branding & Kreativita, úloha reklamných agentúr a klasické reklamné kampane

  • Čo je to brand, branding, ako sa buduje značka?
  • Akú úlohu hraje logo, ako sa tvorí názov firmy?
  • Ako sa buduje a meria brand pomocou internetových nástrojov
  • Performance marketing vs. branding

Branding & Kreativita, úloha reklamných agentúr a klasické reklamné kampane

Michal Pastier

Michal zbiera ocenenia ako na bežiacom páse a o výsledkoch kampaní “jeho” Zaraguzy sa píše na TechCrunchi, Wired aj v AdWeeku. Miluje festival Burning Man a vymýšľanie nových kampaní.

23. 11.

Content marketing & Copywriting

  • Úloha copywritingu pri tvorbe webu, newsletterov, komunikácia na sociálnych sietiach
  • Content Marketing - význam, metódy, úspešné kampane. Aký typ firiem by mal content marketing využívať a pre koho nemá zmysel?
  • Spolupráca content + social + paid + PR + ďalšie techniky
  • Meranie úspechu/výkonu contentových kampaní

Content marketing & Copywriting

Maru Kortanová

Maru je Co-Owner & Creative Head v Pábení a vyštudovala češtinu, na univerzite učila tvorivé písanie a pred rokmi začínala ako popiskárka pre zľavový portál. Od tej doby píše, škrtá a prepisuje. Má na starosti kreatívu a texty pre Marketing Festival, Kentico, Knihy Dobrovský, Medicom Clinic, Fitrecepty, Masarykovu univerzitu a desiatky ďalších. Pod značkou Pábení tvorí komunikačné stratégie, rozpisuje zarytých nepísavcov a smeruje klientov k tomu, aby so svojími zákazníkmi vedli dialóg a skrz obsah nastavovali tie správne očakávania – na ich produkt, službu alebo značku ako takú.

30. 11.

Stratégie a techniky B2B marketingu

  • Ako robiť marketing vo svete B2B?
  • Ako propagovať software as a service a všeobecne internetové startupy?
  • Aké marketingové nástroje a metódy growth hackingu k tomu použíť?
  • Meranie a zvyšovanie hodnoty zákazníka startupu/B2B projektu

Stratégie a techniky B2B marketingu

Marek Blizco

Marek pracuje ako mentor a poradca pre viaceré scaleup-y v regióne Strednej Európy a Beneluxu. V minulosti pôsobil dlhodobo v zahraničí na viacerých pozíciách vo firme Google, kde rozbiehal obchodné tímy vo veľkosti 200 ľudí na trhoch ako USA, Rusko alebo UK a Izrael. V poslednom období pracuje intenzívnejšie s firmou GymBeam hlavne v oblasti HR, eventov, automatizácie a škálovania biznisu na medzinárodné trhy.

7. 12.

Stratégia marketingu v E-commerce

  • Business stratégia vs. marketingová stratégia e-shopu
  • Plánovanie, nastavovanie cieľov v e-commerce
  • Mediálne plánovanie, nákup performance vs. brand reklamy
  • Prepájanie offline a online marketingových aktivít
  • Komplexné vyhodnocovanie marketingu a businessu e-shopu

Stratégia marketingu v E-commerce

Dalibor Cicman

Dalibor vytvoril svoj prvý e-shop už v roku 2004. Odvtedy riadil a vlastnil množstvo úspešných eCommerce projektov s distribúciou v celej strednej Európe, kamennými predajňami a sortimentom ako home décor, športové oblečenie, FMCG ... V roku 2014 založil e-shop GymBeam, ktorý doteraz vedie a je najrýchlejšie rastúcim európskym e-shopom v oblasti sports nutrition s tržbami vyše 50 mil € a 120 členným tímom. Robil si dizertačnú prácu na tému Implementácie business intelligence riešení do eCommerce. Dalibor má veľké presahy cez technologickú, marketingovú, ale aj obchodnú časť firmy. Špecializuje sa na návrh firemnej stratégie, medzinárodnú expanziu, stanovovanie cieľov, manažérsky reporting a work-flow na efektívne doručovanie výsledkov.

14. 12.

Zvyšujeme konverzný pomer (CRO, AB Testing, UX) a ladíme E-mailing

  • Zvyšujeme konverzný pomer, metódy CRO
  • AB Testing detailne + ukážka základných nástrojov
  • Úvod do e-mailingu + predstavenie základných nástrojov a typov kampaní
  • Aký zmysel má sledovať metriky a čo je ešte dobre a čo už zlé
  • Ako na A/B testovanie e-mailov
  • Na čo všetko si dať pozor v e-mailových kampaniach

Zvyšujeme konverzný pomer (CRO, AB Testing, UX) a ladíme E-mailing

Jan Kvasnička

Jan sa špecializuje na zvyšovanie konverzného pomeru webu. Navrhuje a testuje webové aplikácie s dôrazom na prehľadnosť a použiteľnosť z pohľadu používateľa, ale taktiež na plnenie výkonnostného modelu. Riadi sa heslom: "Nenuťte používateľov premýšľať"​. Aktívne školí a usporiadava workshopy na tieto témy.

Zvyšujeme konverzný pomer (CRO, AB Testing, UX) a ladíme E-mailing

Pavel Pola

Nedoručený e-mail nepredá."To je moja každodenná mantra.Môžete mať akýkoľvek krásny design, skvelé UI, AI alebo čokoľvek iné, ale pokiaľ nemáte 100% doručiteľnosť, tak len plytváte potenciálom. Mojím osobným cieľom je znížiť množstvo celosvetového SPAMu, a tým teraz nemyslím Viagry, o to sa postarajú SPAM filtry, ale ide mi o zníženie množstva zbytočných e-malov, ktorým nás denne zásobuje väčšina e-shopov.

Nenechaj si ujsť štúdium Digisemestra!

Pošli svoju prihlášku

Projekt pripravuje

Marketing Festival s.r.o., Renneská třída 393/12, Štýřice, 639 00 Brno, IČ 01646486, Zásady používania cookies, Zásady ochrany osobných údajov

Tvorba webu

logo-hexa

Hexa Design