Študijný program

28. 9.

Úvod do digitálneho marketingu

  • Uvedenie do problematiky, základná terminológia
  • Veľkosť reklamného trhu, hráči na trhu, typy agentúr, situácia na Slovensku aj v zahraničí, typy klientov, práca in-house
  • Performance vs. Branding, Stratégia vs. Techniky
  • Mediálne plánovanie, vysvetlenie princípu a rola programatického nákupu
  • Offline vs. online reklama? Alebo offline v spolupráci s online? Porovnanie nákupu / merania / funkcie

Úvod do digitálneho marketingu

Ondřej Sláma

Ondřej skúsenosti v online marketingu zbieral od roku 2006 na strane médií, ako freelancer, zamestnanec online reklamnej agentúry vo Velkej Británii a ako zakladateľ vlastnej agentúry INBORN. Aktuálne sa v agentúre Adexpres na pozícii Research & Develpoment Director stará o experimenty a testovanie nových technológií, vzdelávacie programy, digitálne prípadové štúdie, internú Wikipédiu a strategické konzultácie najmä v oblasti digitálnej videoreklamy. Marketing a masmediálnu komunikáciu študoval na vysokej škole a zároveň dnes školí druhých mimo Digisemester, napríklad v iných agentúrach ako Google Partners certifikovaný trenér so zameraním na videoreklamu.

5. 10.

Internetové vyhľadávače a technické SEO, linkbuilding, porovnávače tovaru a dalšie katalógy

  • Vysvetlenie role vyhľadávačov a ich využitie marketérmi (platená reklama a organic)
  • Rychlý výklad histórie Google a implikácie pre dnešný marketing vo vyhľadávačoch
  • Technické SEO (crawling, indexacia, on page faktory)
  • Vysvetlenie práce SEO a meranie dopadu aktivít

Internetové vyhľadávače a technické SEO, linkbuilding, porovnávače tovaru a dalšie katalógy

Pavel Ungr

Pavel Ungr sa venuje SEO už 15 rokov. Po rokoch v agentúrách Ataxo a H1.cz sa v roku 2013 postavil na vlastné nohy a stal sa nezavislým špecialistom na SEO, ktorý školí, prednáša a publikuje o SEO. Organizuje komunitné stretnnutie SEOloger, je Certified Google Trainer a Zlatý partner Shoptetu. V SEO sa venuje najmä strategickému a biznisovému pohľadu na weby klienotov,rieši technické SEO a má veľký presah do UX a projektového riadenia. Medzi jeho klientovv patria Alkohol.cz, poisťovňa Atradius,Internet Info, Ventilatory.cz aj a konzultuje aj veľké značky ako je Alza, Czc, Datart, Pricemania alebo Social Bakers.

Internetové vyhľadávače a technické SEO, linkbuilding, porovnávače tovaru a dalšie katalógy

Ján Laurenčík

Ján zbieral skúsenosti s online marketingom na vlastných projektoch z oblasti cestovného ruchu ešte ako stredoškolák. V roku 2006 začal v Basta digital (vtedy Pizza SEO) ako stážista. Od roku 2018 Basta digital vedie ako Managing Director. Vo výkonnostnom online marketingu má bohaté skúsenosti z pozície špecialistu aj stratéga. V roku 2019 spoluorganizoval konferenciu SEO zraz.

12. 10.

PPC reklama ve vyhledávání (Google Adwords, Seznam Sklik)

  • Založenie účtu, návrh štruktúry účtu, správa a priebežná optimalizácia search kampaní
  • Produktové reklamy pre e-commerce
  • Rozdiely v PPCčkách a ich správe v Google, Seznam.cz a Bingu
  • Business spojený s PPC reklamou
PPC reklama ve vyhledávání (Google Adwords, Seznam Sklik)

Karel Rujzl

Karel žije internetovým marketingom. Ako špičkový expert na PPC sa špecializuje na správu kampaní veľkých a stredných internetových obchodov. Rád pracuje napríklad s Google Tag Managerom a Facebook Ads.

PPC reklama ve vyhledávání (Google Adwords, Seznam Sklik)

Lukáš Hvizdoš

Lukáš sa venuje PPC kampaniam na Googli už 4 roky. Zabezpečuje All Inclusive servis pre PPC kampane od počiatočnej analýzy kľúčových slov, následne zvolí kvalitnú štruktúru kampaní a jeho najväčšou záľubou je automatizácia pri tvorbe a optimalizácii kampaní.

PPC reklama ve vyhledávání (Google Adwords, Seznam Sklik)

Pavol Adamčák

Pavol riadi jednu z top online výkonnostných marketingových firiem v regióne CE - ui42 digital. Pomáha formovať marketingovú stratégiu kľúčových klientov a vnáša do tímu energiu, nespočetné množstvo nápadov a nadšenie. V spoločnosti riadi medzinárodný tím marketingových špecialistov a konzultantov v oblasti e-commerce. Poslaním ui42 digital je pomáhať e-shopom akcelerovať rast na domácom i zahraničných trhoch. ui42 digital aktuálne spravuje e-shopy na 26+ trhoch vrátane USA a Ázie.

PPC reklama ve vyhledávání (Google Adwords, Seznam Sklik)

Michal Lubelec

Ako certifikovaný špecialista sa venuje správe a optimalizácií kampaní vo vyhľadávacej aj obsahovej sieti Google AdWords. Zameriava sa tiež na Google Shopping kampane ich štrukturovanie a odporúčania pre feed (dátový zdroj). Keď vidí tabuľku, dáta a čokoľvek tomu podobné, vyrastie mu úsmev na tvári. Analytika, systematika, logické myslenie, to sú jeho silné stránky.

19. 10.

Display reklama, RTB, remarketing - Technologie Seznam.cz, Google, AdForm, Facebook

  • Návrh scenárov, správa a optimalizácia remarketingových kampaní
  • Rôzne možnosti nákupu display reklamy a ich špecifiká
  • Display a remarketing v Google Adwords + nákup reklamy na Youtube
  • Správa a strategia reklamy na Facebooku a Instagrame
  • Ad blocking, adfraud, brand safety a ďalšie limitácie a prekážky
  • Ako vyzerá nákup reklamy u veľkého inzerenta ako je Samsung

Display reklama, RTB, remarketing - Technologie Seznam.cz, Google, AdForm, Facebook

Milan Cidilo

Milan začínal s online marketingom v roku 2012 pri budovaní vlastného e-shopu s audiom. Vďaka tomu získal prácu v agentúre, kde začala cesta od PPCčkara cez Online marketingového špecialistu až k stratégovi. Skúsenosti zúročil a založil pred 3 rokmi spoločnosť 6clickz. Snažíme sa venovať každému produktu/službe do detailov, aby sme poskytli vždy to najlepšie riešenie.

Display reklama, RTB, remarketing - Technologie Seznam.cz, Google, AdForm, Facebook

Viktória Kajanovičová

Viktória pracuje ako PPC špecialistka v Basta digital od roku 2017. Sústreďuje sa najmä na display a video kampane od stratégie, cez optimalizáciu až po vyhodnocovanie, a to aj vo vysoko konkurenčných segmentoch pre klientov ako Volvo či Sedita. Keďže vyštudovala na Fakulte matematiky, fyziky a informatiky, nechýba jej analytické myslenie. Preto sa pri kampaniach, zameraných na povedomie o značke, nezaoberá len jeho šírením a peknou kreatívou, ale usiluje sa o dosahovanie čo najvyššieho možného výkonu.

Display reklama, RTB, remarketing - Technologie Seznam.cz, Google, AdForm, Facebook

Daniel Múdry

Daniel začínal s performance marketingom ako PPC špecialista a na PPC kampane nedá dopustiť dodnes. Počas štúdia sa zameriaval aj na prípravu ATL kampaní, čo mu pomohlo získať ucelený pohľad na komunikačnú stratégiu. Od roku 2017 pôsobí v agentúre 6clickz, kde sa okrem PPC kampaní zameriava na prípravu komplexných marketingových stratégií najmä pre klientov s chuťou expandovať.

26. 10.

Sociálne siete - komunikácia a prepojenie s reklamou, práca s influencermi

  • Úvod do sociálných sietí
  • Ako fungujú riadiace algoritmy na sociálnych sieťach?
  • 4 obsahové piliere a prečo na ne myslieť
  • Je potrebná metrika počet fanúšikov?
  • Prečo využívať IG a IG Ads?
  • Tvorba a správa IG Ads, promovanie cez IG a mimo IG + čo funguje a čo nie
  • Ako na hashtagy a ako analyzovať ich výkon
  • Ako na kreatívu na Instagrame
  • Ako predávať priamo v aplikácii
  • Ako odmerať vaše IG marketingové výsledky
  • Čo je to influencer marketing?
  • Výber influencera a nástroje
  • Príklady kampaní s influencermi
  • Vyhodnotenie spolupráce s influencermi

Sociálne siete - komunikácia a prepojenie s reklamou, práca s influencermi

Eliška Vyhnánková

Eliška už deväť rokov učí firmy, ako používať sociálne siete. Má za sebou stovky seminárov pre tisíce účastníkov a desiatky klientov - napríklad ČSOB, Českú sporiteľňu, CzechTourism, ČVUT, Člověka v tísni, Johnson & Johnson, Unipetrol, O2 Czech Republic. Založila semestrálni vzdelávací projekt Social Media Akademie. Pravidelne prednáša, moderuje odborné akcie a je porotkyňa marketingových súťaží. Jej články môžete nájsť v Marketing & Media, Strategie, Tyinternety, Lupa.cz a MediaGuru.

Sociálne siete - komunikácia a prepojenie s reklamou, práca s influencermi

Kristína Šuvadová

Kristína sa venuje v posledných rokoch naplno sociálnym sieťam a hlavným obľúbencom sa stal Instagram. Nechýba jej kreativita, ktorú v kombinácii s citom pre performance tvorí ideálne kombo. Pracuje prevažne na e-commerce klientoch a dokáže roztočiť ich IG účty.

Sociálne siete - komunikácia a prepojenie s reklamou, práca s influencermi

Paula Pastirčáková

Paula pracuje vo firme GymBeam na pozícii “Influencer coordinator / PR manager” a má bohaté skúsenosti s prácou s influencermi z trhov strednej a východnej Európy. V minulosti pracovala v PR agentúre so zameraním na korporátnu komunikáciu, produktové PR a CSR projekty klientov v oblasti FMCG. Ku kariére komunikačnej špecialistky sa dostala vďaka stáži v Informačnej kancelárii Európskeho parlamentu a práci v neziskovej organizácii.

2. 11.

Workshopy

V této sobotě budete rozdělení na tři skupiny, kdy každá skupina postupně navštíví všechny tři připravené workshopy. Každý z nich bude mít přibližnou délku dvě hodiny a je doporučené, abyste na tuto hodinu přišli ideálně s notebookem. Na tabletu pravděpodobně nepůjde některé z činností vykonávat. Pokud nebude jiná možnost, sedněte si ve dvojici k jednomu počítači. Čekají nás workshoopy na tato témata:

  • Využití dat pro lepší SEO (Martin Žatkovič)
  • Praktický trénink Marketing Mineru (Filip Podstavec)
  • Jak na messenger marketing a chat boty (Igor Kováč)

Workshopy

Filip Podstavec

Filip je (nie len) v Čechách jednotka v linkbuildingu. Geek zaoberajúci sa hlbokými detailami a programovaním, ktorý neustále hľadá nové možnosti a funkcie online nástrojov. A keď ich nenájde, vyvíja si vlastné. Napríklad Marketing Miner.

Workshopy

Martin Žatkovič

Martin je SEO konzultant pracující v Seznamu. Kromě technického SEO se věnuje automatizaci a efektivnímu využívání dat při optimalizování webů. Nezalekne se žádné výzvy a nebojí se problémy zkoumat pořádně do hloubky.

Workshopy

Igor Kováč

Igor musel vyskúšať prácu v niekoľkých korporátoch, kým zistil, že 6clickz je sen. Venoval som kompletnej správe eshopov od zákazníckej podpory cez admina eshopu až sa dostal k marketingu. V poslednej dobe mu učaroval lead generation, a preto sa začal plne venovať Messenger marketingu a chatbotom.

9. 11.

Webová analytika & Data v digitálnom marketingu

  • Úvod do Google Analytics
  • Problematika atribučného modelovania
  • Využitie dát v digitálnom marketingu
  • Využitie dát pre decision making v businesse

Webová analytika & Data v digitálnom marketingu

Jan Tichý

Jan sa už mnoho rokov zaoberá poradenstvom v oblasti webovej analytiky a Google Analytics. Pýši sa titulom oficiálny Google Partners Certified Trainer, jeho školeními o GA prešli stovky ľudí. A taktiež vedie Medio Interactive, vo voľnom čase hraje v kapele.

Webová analytika & Data v digitálnom marketingu

Milan Merglevský

Milan ako špecialista niekoľko rokov spravoval väčšinu online marketingových kanálov a investičné portfólia na finančných trhoch. Svojím klientom najčastejšie pomáha s modelovaním marketingových a technologických investícií. S Marekom Kobulským založil Ecommerce-academy.cz, ktorého cieľom je priblíženie datového riadenia investícií nie iba do marketingu odbornej verejnosti, mimo iné vďaka jednoduchým analytickým aplikáciam, ktoré spoločne vytvárajú a ponúkajú zadarmo.

16. 11.

Dopoledne: Branding & Kreativita, Odpoledne: Marketing v e-commerce

  • Čo je to brand, branding, ako sa buduje značka?
  • Akú úlohu hraje logo, ako sa tvorí názov firmy?
  • Ako sa buduje a meria brand pomocou internetových nástrojov
  • Performance marketing vs. branding

Dopoledne: Branding & Kreativita, Odpoledne: Marketing v e-commerce

Marek Sabo

Človek z reklamnej praxe, ktorý za 20 rokov existencie jeho agentúry GREP videl vzniknúť a padnúť už desiatky, možno stovky značiek. Niektorým z nich pomohol uspieť a presadiť sa na trhu. Branding a stratégie sú jeho denný chlieb. Pokusí sa vám dať pár praktických rád, ukázať čo funguje a čo je podstatné pre úspech v dnešnej dobe. Je konzultantom startupov i nadnárodných firiem a pracuje pre klientov z rôznych oblastí ako napríklad Sony, Nestle, Kofola a rada ďalších.

Dopoledne: Branding & Kreativita, Odpoledne: Marketing v e-commerce

Dalibor Cicman

Dalibor vytvoril svoj prvý e-shop už v roku 2004. Odvtedy riadil a vlastnil množstvo úspešných eCommerce projektov s distribúciou v celej strednej Európe, kamennými predajňami a sortimentom ako home décor, športové oblečenie, FMCG ... V roku 2014 založil e-shop GymBeam, ktorý doteraz vedie a je najrýchlejšie rastúcim európskym e-shopom v oblasti sports nutrition s tržbami vyše 50 mil € a 120 členným tímom. Robil si dizertačnú prácu na tému Implementácie business intelligence riešení do eCommerce. Dalibor má veľké presahy cez technologickú, marketingovú, ale aj obchodnú časť firmy. Špecializuje sa na návrh firemnej stratégie, medzinárodnú expanziu, stanovovanie cieľov, manažérsky reporting a work-flow na efektívne doručovanie výsledkov.

23. 11.

Content marketing & Copywriting

  • Content Marketing - význam, metódy a ukážky úspešných kampaní
  • Ako premýšlať o marketingovom mixu - content + social + paid + PR a ďalšie techniky
  • Ako premýšlať o meraní dopadu kampaní
  • Čo je to obsahová stratégia a ako sa tvorí + prípadové štúdie z e-commerce projektu
  • Metódy zberu dát, nástroje a techniky, ktoré vám pomôžu tvoriť zmysluplný obsah
  • Základné princípy copywritingu a tipy pre tvorbu obsahu v rôznych komunikačných kanáloch
  • Jak sa tvorí obsah pre podporu brandu a ako premýšlať o tvorbe kampaní + prípadové šúdie
  • Employer branding ako trend - čo sa skrýva za dobrými náborovými kampaňami a prečo sa teraz recruiteri vo firmách učia písať + prípadové štúdie

Content marketing & Copywriting

Maru Kortanová

Maru je Co-Owner & Creative Head v Pábení a vyštudovala češtinu, na univerzite učila tvorivé písanie a pred rokmi začínala ako popiskárka pre zľavový portál. Od tej doby píše, škrtá a prepisuje. Má na starosti kreatívu a texty pre Marketing Festival, Kentico, Knihy Dobrovský, Medicom Clinic, Fitrecepty, Masarykovu univerzitu a desiatky ďalších. Pod značkou Pábení tvorí komunikačné stratégie, rozpisuje zarytých nepísavcov a smeruje klientov k tomu, aby so svojími zákazníkmi vedli dialóg a skrz obsah nastavovali tie správne očakávania – na ich produkt, službu alebo značku ako takú.

Content marketing & Copywriting

Petr Michl

Petr Michl vede jeden z předních portálů pro marketingové profesionály, Marketing Journal. Mimo to je ale i aktivní marketér. Pracuje jako konzultant v komunikační agentuře Focus Agency, s. r. o., která Marketing Journal vlastní. Ze všech možných oborových disciplín ho baví především obsahový a digitální marketing. Právě obsahovému marketingu se pak věnuje jako stratég a lektor nejvíce. Jeho závislostí jsou kampaně od Droga5 a hlasité rockové koncerty — vzpomíná na nich na svou dráhu hudebního kritika, při níž psal záměrně jen o věcech, které si zasloužily pochvalu.

30. 11.

Stratégie a techniky B2B marketingu

  • Ako robiť marketing vo svete B2B?
  • Ako propagovať software as a service a všeobecne internetové startupy?
  • Aké marketingové nástroje a metódy growth hackingu k tomu použíť?
  • Meranie a zvyšovanie hodnoty zákazníka startupu/B2B projektu

Stratégie a techniky B2B marketingu

Marek Blizco

Marek pracuje ako mentor a poradca pre viaceré scaleup-y v regióne Strednej Európy a Beneluxu. V minulosti pôsobil dlhodobo v zahraničí na viacerých pozíciách vo firme Google, kde rozbiehal obchodné tímy vo veľkosti 200 ľudí na trhoch ako USA, Rusko alebo UK a Izrael. V poslednom období pracuje intenzívnejšie s firmou GymBeam hlavne v oblasti HR, eventov, automatizácie a škálovania biznisu na medzinárodné trhy.

Stratégie a techniky B2B marketingu

Juraj Jurášek

Juraj pracuje v Exponea, ktorá je jednou z najrýchlejšie rastúcou SaaS (software as a service) spoločnosťou v Európe. Má na starosti business develompent pre strednú a východnú Európu. Jeho primárnym targetom je e-commerce z oblasti fashion, travel a online retail. Biznis sa riadi cez dáta a každý jeden je unikátny. V Exponea vytvárajú riešenie, ktorého cieľom je prostredníctvom marketingovej automatizácie a pokročilej analytiky poskytnúť každému zákazníkovi v správny čas konzistentný a personalizovaný obsah, prostredníctvom preferovaného komunikačného (predajného) kanálu. Je zástancom filozofie dlhodobých partnerstiev, čo je aj filozofiou samotnej Exponea.

7. 12.

Stratégia marketingu v E-commerce a pokračování Brandingu

  • Business stratégia vs. marketingová stratégia e-shopu
  • Plánovanie, nastavovanie cieľov v e-commerce
  • Mediálne plánovanie, nákup performance vs. brand reklamy
  • Prepájanie offline a online marketingových aktivít
  • Komplexné vyhodnocovanie marketingu a businessu e-shopu

Stratégia marketingu v E-commerce a pokračování Brandingu

Michal Pastier

Michal zbiera ocenenia ako na bežiacom páse a o výsledkoch kampaní “jeho” Zaraguzy sa píše na TechCrunchi, Wired aj v AdWeeku. Miluje festival Burning Man a vymýšľanie nových kampaní.

Stratégia marketingu v E-commerce a pokračování Brandingu

Radek Hudák

V marektingu pracuje už od 2011. Pôsobil na pozícii CMO v Slevomate a momentálne je CMO v Shoptet. Venuje sa konzultáciam pre e-commerce a SaaS projekty. Je jedným z Google trénerov v ČR.

14. 12.

Zvyšujeme konverzný pomer (CRO, AB Testing, UX) a ladíme E-mailing

  • Zvyšujeme konverzný pomer, metódy CRO
  • AB Testing detailne + ukážka základných nástrojov
  • Úvod do e-mailingu + predstavenie základných nástrojov a typov kampaní
  • Aký zmysel má sledovať metriky a čo je ešte dobre a čo už zlé
  • Ako na A/B testovanie e-mailov
  • Na čo všetko si dať pozor v e-mailových kampaniach

Zvyšujeme konverzný pomer (CRO, AB Testing, UX) a ladíme E-mailing

Jan Kvasnička

Jan sa špecializuje na zvyšovanie konverzného pomeru webu. Navrhuje a testuje webové aplikácie s dôrazom na prehľadnosť a použiteľnosť z pohľadu používateľa, ale taktiež na plnenie výkonnostného modelu. Riadi sa heslom: "Nenuťte používateľov premýšľať"​. Aktívne školí a usporiadava workshopy na tieto témy.

Zvyšujeme konverzný pomer (CRO, AB Testing, UX) a ladíme E-mailing

Pavel Pola

Nedoručený e-mail nepredá."To je moja každodenná mantra.Môžete mať akýkoľvek krásny design, skvelé UI, AI alebo čokoľvek iné, ale pokiaľ nemáte 100% doručiteľnosť, tak len plytváte potenciálom. Mojím osobným cieľom je znížiť množstvo celosvetového SPAMu, a tým teraz nemyslím Viagry, o to sa postarajú SPAM filtry, ale ide mi o zníženie množstva zbytočných e-malov, ktorým nás denne zásobuje väčšina e-shopov.

Nenechaj si ujsť štúdium Digisemestra!

Pošli svoju prihlášku

Projekt pripravuje

Marketing Festival s.r.o., Renneská třída 393/12, Štýřice, 639 00 Brno, IČ 01646486, info@digisemester.sk, Zásady používania cookies, Zásady ochrany osobných údajov

Tvorba webu

logo-hexa

Hexa Design