Špecializácia formou online kurzov

Digisemester je navrhnutý tak, aby ti poskytol ucelený prehľad o všetkom dôležitom v digitálnom marketingu na ploche 12 intenzívnych výučbových dní. Ale máme riešenie aj pre tých, ktorí sa chcú zdokonaliť vo špecializovaných oblastiach digitálu – ponúkame totiž rozšírené výučby formou online kurzov.

Ako to prebieha?

V polovici semestra budeš mať možnosť vybrať si špecializáciu, ktorá ťa najviac láka. Prihlásenie do špecializácie je síce dobrovoľné, ale bez úspešného dokončenia niektorého z nich nezískaš certifikát o úspešnom absolvovaní Digisemestra. Predsa len, správny markeťák musí ísť trochu do hĺbky.

V každej špecializácii na teba bude čakať niekoľko výučbových videí, ktoré sme vytvorili špeciálne pre Digisemester. Súčasne získaš ďalšie materiály ku štúdiu a bude ti pridelený semestrálny projekt spojený s danou špecializáciou. K dispozícii budeš mať mentora, ktorý ti pomôže s riešením úloh aj s tvojim vlastným semestrálnym projektom.

Špecializácia rozširuje výučbu o niekoľko hodín samostatnej práce a štúdia. Nečakaj, že sa po absolvovaní staneš expertom na danú tému. Ale rozhodne ti umožníme preniknúť do témy hlbšie, než dovoľuje výhradne prednáškový formát. Na pracovnom trhu tieto znalosti určite uplatníš.

Na aké špecializácie sa teda môžeš tešiť?

  • Marketing v e-commerce
  • SaaS / Start-upy / Growth
  • Analytika a ako sa správne rozhodovať na základe dát
  • Kreativita a branding
  • Expanzia na zahraničnom trhu
  • Marketing pre neziskové organizácie
  • Marketing pre lokálny business

Marketing v e-commerce

Ideálne pre prevádzkovateľov e-shopov alebo potenciálnych marketérov pre e-shopy. V tomto segmente máš k dispozícii tisíce možností, prístupov a umenie prioritizovať je úplne kľúčové. V rámci tejto špecializácie sa zameriame na tie najdôležitejšie prvky marketingu pre e-shopy, detailne preskúmame problematiku starostlivosti o zákazníkov a mnoho ďalšieho.

SaaS / Start-upy / Growth

Svet start-upov je mimoriadne populárny. Orientácia na produkt ale často opomenie to najdôležitejšie – správny marketing. Často v tíme jednoducho chýba šikovný marketér, ktorý dokáže s minimom alebo skôr so žiadnym marketingovým rozpočtom dostať dobrú myšlienku startu-pu medzi ľudí. Ako vytvoriť prvotný buzz a ako ďalej rásť zákazníckou bázou sa dozviete v tejto špecializácii.

Analytika a ako sa správne rozhodovať na základe dát

Pokiaľ ti v žilách koluje analytická krv, toto je špecializácia presne pre teba. Mnoho firiem svoje marketingové rozhodnutia stavia čisto na základe dát a v takomto prípade je potrebné im dostatočne rozumieť. Špecializácia začne pri dôkladnej znalosti Google Analytics a ďalej ťa zoznámi so základmi business analytiky.

Expanzia do zahraničia

V tejto špecializácii si osvojiš základné postupy pri expanzii e-shopu, či akéhokoľvek businessu na zahraničné trhy. Naučíš sa zhodnotiť, ktorý trh je pre expanziu najvhodnejší, odhaliť základné riziká, a to všetko od ľudí, ktorí za sebou majú úspešné expanzie na desiatky trhov.

Marketing pre neziskové organizácie

Aj neziskovky môžu mať skvelé kampane a využiť tak marketingové postupy ku spoločenskému prospechu. Stratégie a techniky digitálneho marketingu pre NGO sektor si prejdeš v tejto špecializácii. Vhodné pre zamestnancov NGO alebo ľudí, ktorí sa chcu časom dobročinným aktivitám venovať.

Marketing pre lokálny business

Chceš vedieť privádzať zákazníkov lokálnym podnikom? Alebo prevádzkuješ napríklad vlastnú reštauráciu či kaviareň a chceš jej marketing niekam posunúť? Tu sa naučíš metódam lokálneho SEO, naučíš sa podporiť zákaznické recenzie na kľúčových internetových vyhľadávačoch alebo trebars využiť sociálne siete naplno.

Nenechaj si ujsť štúdium Digisemestra!

Pošli svoju prihlášku

Projekt pripravuje

Marketing Festival s.r.o., Renneská třída 393/12, Štýřice, 639 00 Brno, IČ 01646486, Zásady používania cookies, Zásady ochrany osobných údajov

Tvorba webu

logo-hexa

Hexa Design