O projekte

Digisemester založil Jindra Fáborský a jeho tím spojený s Marketing Festivalom. Od prvého ročníka v roku 2015 si každý rok vyberáme študentov podľa materiálov zaslaných v rámci prijímacieho konania, čo (nie len) v Českej republike prakticky nikto nerobí. V rámci štyroch ročníkov absolvovalo v Čechách Digisemester 1000 študentov a mnoho z nich teraz pracuje na prestížnych miestach ako je napr. pobočka spoločnosti Google v Dubline či firmy ako Alza.cz, Seznam.cz, CDN77 a ďalší. Mnoho z našich absolventov taktiež úspešne podniká.

Studenti Digisemestru
Študenti Digisemestra

O čo nám ide?

V oblasti Digitálneho marketingu sa to hemží nepresnými informáciami, zavádzajúcimi tvrdeniami alebo rovno úplnými hlúposťami. A pokiaľ sa v digitále chcete začať sami vzdelávať a prihlásite sa do náhodného kurzu alebo si stiahnete prvý e-book z tohto odboru, ktorý vám vyhľadávač ponúkne, je dosť možné, že to zažijete na vlastnej koži.

My si kladieme za cieľ čo najlepšiu výchovu nových odborníkov na digitálny marketing, ktorých základom je nezaujatosť pri výbere prednášajúcich. Nepozývame kamarátov, ale iba skutočných odborníkov, ktorí svoje know-how naviac chcú zdieľať ďalej. Tento ročník vás čaká nadupaný výber, ktorý vás každú sobotu posunie o poriadny kus ďalej. Nakoniec sa s lektormi môžete zoznámiť.

Viac o našej práci si môžete vypočuť napr. v podcaste NaVolnéNoze.

Digisemester je projekt, ktorý pre zachovanie maximálnej nezávislosti nevyužíva a nikdy nebude využívať verejné peniaze, dotácie ani podporu Európskej únie.

Kto za projektom stojí?

Jindřich Fáborský už roky svojimi projektami dvíha úroveň marketingového vzdelávania v Česku. Na jar usporiadal už 6. ročník medzinárodnej konferencie Marketing Festival, ktorá každoročne predstavuje tých najzaujímavejších expertov z odboru z celého sveta. Ďalej pracuje na projekte Reshoper – najväčšej českej akcii pre prevádzkovateľov e-shopov. Vo voľnom čase natáča detailné recenzie motoriek pod značkou Jednoustopou. V roku 2016 ho časopis Forbes zaradil medzi 30 najtalentovanejších Čechov pod 30 rokov.

Dalibor Cicman založil a riadi e-shop GymBeam, ktorý aktuálne pôsobí na 7 trhoch CEE regionu, rastie v trojciferných číslach a tento rok mieri na celkovú tržbu až 40 mil. eur. To všetko bez akejkoľvek finančnej pomoci z vonku. V roku 2017 sa objavil v slovenskom rebríčku Forbes 30 pod 30 a tento rok obdržal tiež ocenenie Startitup osobnosť roka. Digisemester v Košiciach vzniká v spolupráci tímov Jindru Fáborského (Marketing Festivalu) a Dalibora Cicmana (GymBeam).

Čo ďalej robíme?

Marketing festival

Jedna z najdôležitejších odborných konferencií v Európe. Posledných 6 ročníkov Marketing Festivalu navštívili tisíce ľudí a v dobe úpadku konferenčného obsahu si svojím nekompromisným prístupom k výberu prednášajúcich získavame stále väčšie renomé. Posledný ročník prebehol 20.–22. marca 2019 a kde sme si vypočuli napríklad Marka Ritsona alebo Dana Arielyho.

Reshoper

V Česku dlho chýbal veľtrh, ktorý by prepojil online predajcov s kvalitnými dodávateľmi služieb a technológií. Založili sme preto Ecommerce Expo Prague, z ktorého o rok neskôr vznikol projekt Reshoper. Obrovský veľtrh, konferencia, ktorá nekĺže po povrchu, konzultácie zadarmo pre verejnosť a bohatá ponuka sprievodného programu. Veľtrh prebehol 29. januára 2019.

Vzdělávej.se

Náš najnovší projekt, ktorým chceme podporiť vzdelávanie v oblasti e-commerce. Na jedno miesto dávame české a slovenské prednášky, webináre, rozhovory a podcasty, ktoré sú užitočné pre e-shoperov. Do výberu zahŕňame iba kvalitné zdroje, ktoré zoradzujeme, označujeme a recenzujeme. V databáze nájdete cez 300 vzdelávacích materiálov a ich počet stále rastie.

Projekt pripravuje

Marketing Festival s.r.o., Renneská třída 393/12, Štýřice, 639 00 Brno, IČ 01646486, Zásady používania cookies, Zásady ochrany osobných údajov

Tvorba webu

logo-hexa

Hexa Design